Det bästa sparar man alltid till sist

Nu har man äntligen flyttat hem från min underbara oas. Espevik närmare bestämt. I år har det varit många regniga dagar vilket leder till i min värld mycket tv tittande och många filmer. Jag har nästan sett alla tre sesonger av oc dessa regniga dagar sällskap med ännu ett oc fan, david. OC, som för er som inte vet är en serie som jag älskar att titta på. Fast nu på senare tid har jag inte tröttnat på det men lungat ner mitt tittande lite. Så denna sommaren har jag faktist hunnit med att se en till tv serie one tree hill. Det handlar om ungefär samma sak, tonåringar som har problem m.m. Under dessa regniga dagar har jag också jobbat fast inte så mycket som jag egetligen skulle ha gjort för min chef, mahjid låter mig bara jobba när det är fint väder.
Så då kan man ju gissa vad jag har gjort dom soliga dagarna, fast nu mot slutet av sommaren har jag bara legat på stranden och åkt mycket båt. Bland annat har jag testat att åka vattenskidor, det var lite läskigt men kul! Dom soliga dagarna har jag också spenderat på min vän gabriels studsmatta, och min egen. Kan tyvärr inte hoppa lika bra som gabriel och david men lite skills har jag allt.
Under sommarens jobbiga dagar har jag också fortsatt att skriva på min novell "mötet" som inte ligger uppe här en, men det kommer så fort ajg har skrivit klart den. (Vilket jag hoppas blir rätt snart) 
Jag har också hunnit med att gå på liseberg 3 gånger i år, många roliga minnen och bilder.Fotograferat har jg inte gjort så himmla mycket, lite från gessle konserer min familj var på och sedan har jag väl varit ute någon dag då vädret var bra men inte lika mycket som förra året. 

Så kan man sammanfatta min sommar, fast den är inte slut än. Det kan hända mycket innan skolan börjar vilket är ungefär om en vecka. Våran katt molly ska ha kattungar, om man har tur blir det innan skolna börjar. Sen ska jag förmodligen åka till göteborg och inhandla både kläder och möbler till mitt nya rum. Jag ska också och titta på skate tävlingen i knalleland på tisdag eller onsdag. Så vem vet kanska sparar jag det bästa till sist.

Kommentarer
Postat av: Alx R

haha aa du har hunnit med en hel på ditt sommarlov du:p
Medans andra har suttit utanför Videomix i knalle varje dag och numera är stammis:D

2007-08-22 @ 22:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0