Du,Du,Du

Hans blåa ögon gör mig svag, mina ben börjar skaka och darra. .Hela jag försvinner bort när jag tittar in i dina blåa ögon. Det är kanske låter löjligt, men det är så fort du ser mig ögonen bländas jag och inom mig stiger värmen. Ditt leende gör så att jag välter bakåt och faller fast hela jag står rakt. Jag försöker le tillbaka men allt jag får fram är stammande ord och konstiga meningar.

Dina blickar för mig dit där bra du och jag kan vara, in till drömmarnas värld, våran värld. Jag kan fortsätta drömma, där är jag trygg mot verklighetens sanning. Jag kan fortsätta le tillbaka och låtsats att allt är som vanligt, att mina känslor för dig aldirg finns. Det är precis så jag tänker fortsätta att försöka förtränga mina känslor men inuti mig brinner mitt hjärta för dig.  



jag tycker om dig 


Kommentarer
Postat av: Alx R

Du får alltid det låta som att livet är en enkel uppgift.....

2007-08-28 @ 21:05:33
Postat av: hon där med skoskavet du vet..;)

aaaw..faan va fint..=)..man kan inte tro att det är du som har skrivit dom asså..xD..helt underbart.. fin bild btw

2007-09-13 @ 21:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0