ALEXANDER

Varje dag som jag är borta från dig är en dag fylld med oro och en längtan så stor att mitt hjärta knappt klarar av det. Det är få som vet det, men jag har givit dig mitt hjärta och all min eviga kärlek. Varje dag som jag ska vara borta ifrån dig och du inte kommer att finnas där till hands, dessa dar ska jag skriva ett brev till dig för att förklara min kärlek till dig. Hur en dag utan dig skulle varit, du är in dag och i morgon mitt hjärta och för varje gång det slår så ger du mig styrka att klara nästa dag. Att få vara i din närhet och kyssa dina mjuka läppar är det som gör mig hel, min värld vänds uppochner när du bara finns där, om man för en sekund bludar och plötsligt så öppnar man ögonen och där finns du, så lysande vacker på alla sätt.  För din skull släpper jag allt och du kan visa mig en ny värld där bara du och jag lever, vi kan leva en livstid tillsammans för jag vet att våran kärlek är stark  jag har aldirg mött något starkare. 

Här är ännu ett av flera bevis på hur mycket jag tycker om dig Alexander.

image20


Kommentarer
Postat av: Alexander

Julia Andreasson, Du är min älskade flickvän nu och för alltid. Du har en väldigt stor och betydelsefull plats i mitt hjärta och du kommer alltid att finnas kvar. Jag vet inte vad jag ska säga eller göra för att visa all den kärleken som jag känner för dig, du och jag Julia Always And Forever...

2007-12-17 @ 22:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0