födelsedagstankar

Visst är det så spännande att fylla år. Den där pirriga känslan i magen när man hör ljudet av sången i trappstegen. Men jag tycker inte det känns så speciellt spännande. Vart har den där känslan tagit vägen?, växer den känslan ifrån en när man håller på att blir vuxen?. Just nu är det två dagar tills min sextonde födelsedag, tankarna inför detta är väldigt splittrade, visst är jag nyfiken vad som gömmer sig i Alexanders paket men annars känns födelsedagen ganska tråkigt på något vis, jag tycker det är kul och få presenter och sådär, men det är något som fattas, den där känslan som man får, pirret i magen, kanske kommer det i morgon eller senare idag, eller så kommer den aldirg. Det kan bara dagarna avgöra.

Kommentarer
Postat av: Alexander

haha aaa du nu är du allt nyfiken på vad som finns i mitt paket ;) Älskar dig !!!

2007-12-18 @ 17:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0