jag drömmer...

I mina drömmar finns bara en sak, Kärlek. Ibland kan jag drömma om min första kyss, fast den drömmen skrämmer mig för nu i efterhand kan jag säga att jag kankse inte skulle gjort som jag gjorde. Men det är lätt och säga i efterhand. Jag kan också drömma om en kille som bara finns i mina drömmar, jag vet att han inte finns på riktigt, så fånigt tjejig är jag inte. För jag får aldirg se hans ansikte i drömmarna utan jag hör bara hans ord, hela han är suddig. Men ändå i drömmen är han så verklig. Han står där vid min sida och det han säger är det jag vill höra. Dom tre små orden och jag vet han menar det.

Det låter kanske dumt men ibland kan jag drömma om saker som känns, tuffa saker jag gått igenom. Sånna drömmar gör ont, men av dom drömmarna kan man se dom ljusa sidorna. Att kunna se det fina i ett förhållande som är slut. Är inte det kärlek? Att kunna se, det där fina i drömmarna och skratta och tänka tillbaka. Men vad vet jag , jag vet inte vad kärlek är. Det är ändå bara drömmar, jag drömmer.



kärlek


Kommentarer
Postat av: Alx

Ja vad ska man säga förutom att du är riktigt grym på att skriva texter om kärlek, I varje text som du lägger upp så finns det något som man alltid uppskattar. Det ligger något i varje text som du skriver :D. Mkt Bra Julia

2007-07-17 @ 21:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0