kärlek

Fånga mitt hjärta, fånga min själ. Ta mig härifrån, låt mig få känna smaken av din läppar. Lyft  mig upp och säg det där jag vill höra, Smek min kind och säg " Du är allt jag vill ha". Mitt hjärta vill slå dom där extra slagen när jag ditt anstikte ser. Dina ögon ska tindra när du ser mig så som jag är. Låt oss vara ensamma en stund så jag kan säga till dig att du är det bästa. När du rör mig, fryser jag till is, allt annat stannar runt om oss och kvar blev vi. du och jag. Kan du ta mig dit där horisonten slutar och visa mig vad kärlek är? För jag vet inte var horisonten slutar och vad kärlek är. Så jag får fortsätta drömma om att du fångar mitt hjärta och ta mig härifrån.



hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0