Små urklipp ur black book

Närhet

"Att få veta att du älskar mig är det ända som får mig att inte ge upp hoppet"

" Säg dem tre små orden, dem som får mig att känna mig hel. Dem orden som sätter spår i mitt hjärta. Låt mig få höra, säg det. Dem tre ynkliga orden, så små ändå så betydelsefulla, för mig. "

"Håll i min hand medans mitt hjärta blir helt "

"När allt rasar ihop och det gör ont, låt inte rädslan besegra dig. utan låt ditt hjärta visa att du är stark och du klarar det, med hjälp av vänskap från dina vänner fungerar allt. Det kommer att komma en tid framöver då rädsla sitter fast som en klump i hjärtat, låt den inte ta över dig, låt den inte besegra din kropp. Så att du blir rädd, det är ingen fara. Det ordnar dig. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0