Söndag

Idag är det söndag vilket betyder att i morgon är det måndag. Måndag betyder skolan, fast inte i morgon för i morgon för då har hela nian bestämt sig för att åka till Ulericehamn och åka skidor / snowboard. Vilket ska bli roligt, brädan i högsta hugg. Jag har faktist längtat till Ulericehman fast idag så känns längtandet inte lika stort.

Idag har jag varit ensam hemma för hela familjen har varit i espevik i stugan och kollat till den. det var härligt att få lite tid för sig stjälv, bara ta det lungt.

Igår var jag i göteborg och shoppade köpte en hel del. Tänk vad lite mer affärer kan göra. Hittade faktist ett par byxor som är ovanligt för mig. Sedan hittade jag ett par byxor till oväntat men det var sommar byxor så dom kan jag inte ha nu.

det var allt för idag.

/ julia


Kommentarer
Postat av: abbo

skivet på min födelsedag ju, 11 mars!

2007-07-24 @ 18:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0