Dagar utan dig är inte vackra

Vad som fick mig att älska dig?

Kan det vara
kärlek att varje gång du kysser mig vet jag precis hur du smakar. Att alltid veta att det blir lika underbart nästa gång du kysser mig.
Kan det vara kärlek att varje gång jag kysser dig på magen vet jag precis vart jag ska kyssa för att få dig rysa och att jag kan vart varje prick du har på magen sitter.
Kan det vara kärlek att varje gång jag hör din röst i telefon får du hela min värld att snurra. Jag kan inte koncenra mig på något, allt blir fel.
Kan det vara kärlek att när du inte är i min närhet fylls ett tomrum i mitt hjärta och jag fylls av längtan och saknad. Men så fort du kommer tillbaks till mig övergår denna saknad och längtan till lust och smek.
Kan det vara kärlek när du säger "jag älskar dig" kan jag förstå att du verkligen menar det. Jag kan egentligen inte förstå att du verkligen älskar mig, just mig. 

image12


Kommentarer
Postat av: Alex Redin

Julia Andreasson

2007-11-05 @ 09:06:45
Postat av: Alex Redin

Julia Andreasson

2007-11-05 @ 09:09:18
Postat av: karin, TE07C ftw<3

kärlek är det bästa som finns (: då är man nog som lyckligast :) vad söta ni är!

2007-11-14 @ 20:10:18
Postat av: Bloggläsare

Serri, din blogg SUGER!!!

2007-12-01 @ 13:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0