Min ängel

Jag vet att när du kommer till himmeln kommer du att bli en ängel, du kommer att vaka över mig. När jag inte orkar mer, kommer du att resa mig upp och visa mig att det finns styrka. Men i min värld finns ingen styrka. I min värld är allt svart, som ett oändligt mörker.


Jag vill inte ramla, inte falla. Men jag känner det, det är på väg nu. Den där hemska gråten som aldrig slutar. Varför ska den börja just nu? nu när det är som bäst. Vad är det jag har gjort för fel nu. Varför ska det börja igen, jag känner det, det är på väg nu. Jag vet att du, min ängel kommer att gå i bitar om det händer igen, om jag skadar mig själv igen. Jag vet också att om jag gör det, sviker jag den som älskar mig mer än någonting annat. Men jag vet att ur det mörka kommer det ljusa. Det kommer ljust. Styrkan hos dig min ängel kan jag inte förstå, att du har den kraft att hela mig. Efter de du ahr förlorat och upplevt, att du ändå nu har kvar all styrka och sprider den till alla omkring dig. När du flyger med dina breda vingar upp till himmlen, kommer det bli ett hål i mitt hjärta. Så stort att det kommer att bli svårt att fylla. jag tror jag aldrig kommer att fylla tomheten ifrån dig. Jag skakar och darrar, rädslan är så stor. En sak vet jag att du förblir min ängel oavsett om du finns i himmlen eller här på jorden.
image14




Kommentarer
Postat av: Alexander

Den Personen du skriver om betyder något otroligt mycket för dig det vet jag och det kommer nog inte bli lätt när personen lämnar dig och jorden...
Jag lämnar dig aldrig och det gör nog inte ängeln heller

2007-11-11 @ 18:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0