Ett vackert slut

Så som vi har älskat varandra genom dessa månader trodde jag aldrig att det skulle sluta så här, att våran kärlek skulle ta slut. Jag hade mina aningar  och jag vet att dem sista månaderna inte varit dem bästa och jag har undivkit dem. Men nu efteråt känns det tomt i bröstet efter allt från dig, jag känner ingen smärta längre, hjärtat bultar som vanligt. Men tomheten ifrån dig kommer jag att bära med mig länge..
Trots detta vet jag att jag fått min andra chans av dig och det kommer inte någon tredje, jag måste gå vidare. Tillbaka till de liv som jag en gång levde, när allting känndes fritt och man var som en fjäril, kunde flyga vart man vill. Jag måste  visa världen att jag är stark, jag kan gå min egen väg utan dig.

VAR STARK CAROLINA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0