Tankar vid sängkanten

När jag ser på dig förvandlas mina ögon till tindrande stjärnor.Du är som ett ögongodis på min näthinna, jag vill bara äta upp dig mer och mer.Den lusten som föds inom mig när jag ser på dig tar över hela min kropp och jag blir medvetslös och försvinner från verkligheten. Men när du stänger dina ögon återvisas jag till verkligheten och nuet, väl i de ögonblicket förstår jag att det är bara dina ögon som kan förtrolla mig och väcka lusten inom mig. Men lust är inte kärlek, det är bara ett bihang till k:et i kärlek. Mer finns inte att hämta i dina ögon, jag ser inte samma glöd längre de är liksom om en yta längs in i dina ögon trollats bort. Men låt mig få drömma mig bort i dina ögon, bara för en liten stund och önska att jag levde där bland molnen och stjärnorna.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0