Sommarkväll

Jag har länge letat efter någon som du så länge jag kan minnas, men aldrig funnit det jag sökte, fram tills den där sommarkvällen. Jag minns inte hur många timmar det var vi satt där och pratade och funderade på vad livet hade gjort med oss, vilka smärtor som fanns. Sommarkvällarna var vår tid, där hjälpte vi varandra, i både tårar och skratt. Att sitta där och äntligen få prata om allt med dig var och har varit det som räddat min sommar, utan dig så skulle jag nog gå tillbaka till min ensamhet och mörker. Du hjälpte mig genom mitt livs stora frågor och jag hjälpte dig i hjärtats svåra strid.  Minns du att en gång satt vi vid havet och hörde vågornas kluckande mot båten och jag berättade för dig om mitt liv, hur jag hade ställt till det. Du var den som hjälpte mig att lösa det och se hur framtiden har utvecklats. Jag tror att jag aldrig kommer att träffa någon bättre än du, för utav alla mina kompisar så var du den som svarade på alla mina frågor och hjälpte mig genom den här sommaren.

Tack så mycket, David

Kommentarer
Postat av: david

Fint skrivet Julia! jag längtar nästan tillbaka till i sommras fast ändå längtar jag till denna sommaren som kommer! undra vad vi har för problem då?:P Men aaa det spelar ju ingen roll? vi löser ju det på ett eller annat sätt ändå!!!!

tack julia för att du alltid finns där och man kan verkligen prata med dig om ALLT!

/david

2008-02-13 @ 14:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0