Two girls and one guy

Har du någon gång varit i ett sånt problem då kärleken har spelat ett spel med ditt hjärta. Att det plötsligt finns två stycker allra vackraste på jorden eller är det något som lockar dig? Kanske gamla minnen eller är det bara av ren lust du trånar efter någon, vad vet jag. Jag tror att det finns en person för oss alla därute ibland kan det vara svårt att hitta denna, men jag tror att i livet finns det höjdpunkter och punkter som ibland kan vara svåra och ta sig i genom, men alla människor kommer att klara det oavsett vad problemet är.
När du har ett sådant problem om kärleken då skall du försöka se inom det djupa i dig själv och försöka inse vem du tycker bäst om och vem du i så fall kan tänka dig och spendera hela livet med.  Du måste känna efter om den personen lämnade dig hur skulle du känna, vem skulle du bli mest sårad av? Vem står närmast ditt hjärta?
För mig finns det bara en allra vackraste på jorden, min älskade Alexander. Men visst finns det saker som lockar men jag vet att här är jag trygg oavsett vad som händer och jag skulle göra vad som helst för att visa alla människor att dem någon gång kommer uppleva livets underbara kärlek.


Kommentarer
Postat av: Alexander

Julia min Älskling...Jag tror att du betyder lika mycket för mig som jag betyder för dig. Du och jag kan inte ha det bättre, Vi båda älskar varandra över allting annat och vi båda vore egentligen ingenting utan varandra. Julia Jag älskar dig över hela mitt hjärta nu och föralltid.

2008-01-20 @ 19:21:21
Postat av: Sebbe

Yes, det löste sig! tack för hjälpen, tog och sa till den gamla att det går inte, du måste låta mig gå iväg! o typ så var det klart!

2008-01-20 @ 19:30:41
Postat av: Felstavning....

Det heter "Two girls one cup" inte "Two girls and one guy"

2008-04-10 @ 12:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0