Arne Röllgårdh 75 år

Vi är glada att vi har dig morfar!

Morfar, det är något hos dig som vi alla tycker om?.
Kan det vara din envishet?
Eller är det kanske din Morfars gröt vi alla fastnat för?
Jag tror att det är ditt stora hjärta som vi alla älskar.
Ditt hjärta som vunnit många stirder mot de elaka bacillerna.
Trots dessa tunga strider är du fortfarande lika stark.
Jag avundas dig och ditt stora hjärta, morfar.
Att du orkar komma tillbaka efter allt tungt och mörkt.
Jag förstår att det har varit jobbigt och svårt nu efter operationen,
Men du har haft en hjälpande hand vid din sida.
Jag tror att det är därför ditt hjärta är så starkt,
att du har mormor där och tillsammans går ni genom livets svåra stunder.
Jag tror jag pratar för att när jag säger att vi är glada att vi har dig Morfar!




Till Morfar 75 år 10 maj 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0