Ur hjärtats skrikande rop

Jag har byggt en mur runt mitt hjärta
nu ska ingen få komma in, inte ens den som hittar nyckel till låset.
Jag har flera lås den här gången och varje gång man hittar rätt finns det en ny nyckel till nästa lås.
Jag har tänkt till och nu så krävs inte bara mod och djärvhet för den som antar utmaningen att finna mitt hjärta,
Nu behövs en inre styrka och mycket givande kärlek.
Och jag bestämt mig att inte falla mer utan dela mitt liv med det svarta molnet som länge svävat över mitt huvud.
Nyckel till de sista låset finns där bland molnen, men de krävs mer än bara en passionerad kyss för att hitta den.
För den personen som kommer in i djupet av mitt hjärta önskar jag all lycka till,jag tagit bort mellantinget
Antingen får man hela mit bultande hjärta eller inget alls.

Kommentarer
Postat av: Alx

Julia du anar inte hur mycket jag har letat efter den nyckeln, jag trodde jag hade funnit den men jag trodde fel...Jag tror inte chansen är stor men jag hoppas väldigt mycket att det en dag blir du och jag igen.

2008-11-21 @ 22:40:21
Postat av: Ida

Gör som du själv vill gumman! Du vet vad du vill och jag stöttar dig!

2008-11-23 @ 20:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0