Fredagsmys

vi<3

Det finns inget bättre än återförenad vänskap
En liten stund då man kan vara lite extra barnslig och ändå så vuxen
Jag viker mig av ett moln av skratt då du, Axel kommer i min närhet
Vi blir omringade av vår egen fanstasi och därför kan vi göra allting så perfekt.
Sen har vi ju dig, min älskling som kan få mig att flyga på vilket moln som helst.
Skratt molnen blir allt större och snart faller vi allihopa.
Men den som hindrar oss är du, Ida.
Du lyser upp som ett brinnade ljus.

Vi föll ner i djupet och landade på något mjukt
som visade sig vara en soffa.
En soffa som jag, julia har en tendens att somna i.
Ja visst blev det ännu denna kväl en liten tupplur
men det är så kvällen avslutas då den
återförendade vänskapen
övervinner oss alla.


återförenad vänskap

Kommentarer
Postat av: Ida

Det var en rolig kväll.. Fler sådana tack:):P

2008-10-21 @ 20:42:58
Postat av: pAxel

håller helt med Ida!

2008-10-23 @ 17:40:55
Postat av: Alex

En helt vild och rolig kväll :D Måste helt klart göras om !!! PS. I Love You

2008-10-26 @ 19:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0