Saknad

Vad är det för ord? Saknad. Man säger bara jag saknar dig och sen är det över. Men det är inte över inte på långa vägar, saknad är inte bara ord som folk säger till varandra när man inte har träffats på länge. Saknad är smärtan i bröstet och tomrummet inom mig, saknaden är förstor för att sägas med ord. Orden räcker liksom inte till för att beskriva smärtan i bröstet och minnerna från dig. Ta bort alltihop, ta mig någonstans dit smärtan i bröstet inte finns kanske är ända lösningen att hitta någon som kan fylla tomrummet i mitt hjärta. Men ingen kommer fylla det som du gjorde, ingen är som du. Jag kommer inte att skriva jag saknar dig, för att jag vet att du vet att jag gör det. Vi båda saknar varandra.

Kommentarer
Postat av: You Know Who...

Always And Forever

2009-01-18 @ 00:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0